nedelja, 26. oktober 2014

Creme Brulee



... ali božanski vanilijev puding s karamelno skorjico :))) 

 


Posodice za Creme brulee lahko kupite, lahko pa kupite že pripravljenega in si posodice shranite - meni osebno najlepše imajo v Leclercu, kjer imajo tudi božanski hruškov creme brulee. Brez problema lahko servirate tudi v posodicah za suffle. 

Recept sem dobila od moje sestre Barbare.

Sestavine za 1 osebo oz. eno posodico:
Priporočam pravo vanilijo, 1 strok na 0,5 do 1 liter smetane.

Pečico segrejemo na 130 °C. 
Razpolovimo vanilijev strok, postrgamo semena in vse skupaj - semena in strok - damo v kozico s smetano. Smetano segrejemo do vrenja. Vmes penasto stepemo rumenjake s sladkorjem. 
Vročo smetano počasi dodajamo penastim rumenjakom in dobro mešamo s šibo (ne mešalcem!!! saj bo preveč penasto). Pazimo, da vlivamo res počasi, da rumenjak ne zakrkne. 
Odstranimo pene (zelo pomembno!!!) in kremo vlijemo v posodice. Posodice nato razporedimo v globokem pekaču in dolijemo vode nekje do sredine višine posodic - naredimo vodno kopel. 
Pekač s posodicami postavimo v pečico za 1 uro na 130°C. 

Pečeno/kuhano kremo nato ohladimo in postavimo v hladilnik, kjer se mora res dobro ohladiti. 

Pred serviranjem po vrhu posujemo nekaj kristalnega sladkorja, ki ga karamelno opečemo s kuhinjskim brenerjem - gorilnikom. Ta del je za moja fanta najbolj zanimiv :))) 







Matevž in Jakob imata res prav, da je to najboljši 
vanilijev puding s karamelno skorjico ♥♥♥




add. 
Zakaj je potrebno odstraniti pene? 
Če dobro pogledate prvo slikico, boste videli ob stranicah posodice packarijo, ki jo je naredila pena. Saj ni problem, če je pene malo, problem nastane, če jo je veliko, saj v posodici tako ostane le še malo kreme. 
Jaz sem peno po večini odstranila, vendar ne vse. Peno, ki sem jo pobrala, pa sem dala v plehnat lonček in jo prav tako spekla, kot ostale skodelice s kremo. V lončku je bilo pene vsaj 10 cm, na koncu pa je bilo v njem le za en cm puhaste kreme.

Morda še en nasvet pri žganju sladkorja - nekje sem prebrala, da je dobro sladkor pred žganjem le malo orositi, ampak res čisto malo. Jaz sem si pomagala z Mini misterjem, ki ga uporabljam pri izdelovanju voščilnic (no, ta je v kuhinji in z njim rosim orhidejo). 
Žganje karamele traja malce dlje, ne zapali se tako hitro, prav tako se sladkor enakomerno raztaplja in obarva. Če žgeš za obiske, zna biti to zelo dober nasvet :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar